Zapalenie mieszka włosowego

Zapalenie mieszka włosowego może być spowodowane zakażeniem gronkowcowym i objawia się krostkami na skórze. Nie lekceważ wysypek skórnych, ponieważ mogą prowadzić do poważniejszych problemów np. figówki lub czyraka. Zapalenie mieszka włosowego może być powierzchownym lub głębokim zakażeniem spowodowanym przez bakterie, takie jak Staphylococcus aureus lub Propionibacterium acnes.  Umów się na wizytę w naszej Klinice w Poznaniu aby ustalić diagnozę i rozpocząć terapię.

Terapia zapalenia mieszka włosowego polega na indywidualnym podejściu do pacjenta. Pierwszym krokiem jest ustalenie przyczyny problemu i jej eliminacja.

Bardzo ważna jest diagnostyka laboratoryjna. Taka dokładna analiza badań laboratoryjnych pozwala wytypować czynniki wywalające zaistniał stan na skórze głowy. W KLINICE WŁOSÓW jest przeprowadzana indywidualna diagnoza laboratoryjna na konsultacji trychologicznej. Następnie wprowadza się plan trychologiczny, który obejmuje odpowiednią pielęgnację i stosowanie środków leczniczych. Ważne jest również odpowiednie odżywianie i uzupełnienie organizmu w niezbędne składniki odżywcze. W naszej Klinice stosujemy specjalne protokoły trychologiczne, które pomagają usunąć patogeny z wnętrza mieszka włosowego i przyspieszyć gojenie skóry głowy. Zabiegi, takie jak oksybrazja trychologiczna, infuzja tlenowa i zabiegi oczyszczająco – lecznicze, mają działanie przeciwzapalne, przeciwgrzybicze i przeciwbakteryjne, a także pomagają detoksykować mieszki włosowe.

Jeśli podejrzewasz zapalenie mieszka włosowego, nie bagatelizuj tego problemu. Skorzystaj z pomocy trychologicznej w KLINICE WŁOSÓW, gdzie  skutecznie eliminuje się  objawy i poprawia stan skóry głowy.

Rezerwacja online 24/7 – Umów się online jeszcze dziś. Nie musisz dzwonić ani czekać w kolejkach. Zrób wszystko online w 30 sekund – to proste!
Zdjęcie trycholog mgr Joanny Zadury